کد خبر 787313
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
چلسی

کونته از مصدومیت بازیکنان و عملکرد چند نفر بسیار آشفته است.

به گزارش مشرق، چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، در این فصل شروع پر فراز و نشیبی داشته است، تیم کونته بعد از چند نتیجه خوب، در دو هفته اخیر دو شکست را در لیگ برتر پذیرفتند، شکست خانگی در مقابل منچسترسیتی شاید قابل تحمل بود، ولی باخت مقابل کریستال پالاس قعر جدولی که نه گل زده بود و نه امتیازی کسب کرده بود، کونته را به شدت عصبانی کرده است.

سرمربی ایتالیایی چلسی که در تابستان بارها روی تقویت تیمش تاکید کرد و روی این موضوع اصرار داشت که با توجه به حضور در چهار جام، تیمش باید در چند پست تقویت شود، حالا با نبود کانته، موراتا و موزس، دچار مشکلاتی شده است، این سه بازیکن در دو هفته اخیر به دلیل مصدومیت همسترینگ حاشیه نشین شده اند. البته تلگراف مدعی شده است، پزشکان باشگاه در صحبت با کونته عنوان کرده اند برنامه فشرده چلسی در لیگ برتر، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان در کنار فشردگی بازی های ملی باعث مصدومیت همسترینگ این سه بازیکن کلیدی شده است.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود، در گزارش تلگراف آمده است که در پایان بازی با کریستال پالاس، کونته به شدت به بازیکنان تیمش تاخته و به آن ها هشدار داده که برای موفقیت باید بیش از این ها بجنگند و عملکردشان مقابل پالاس اصلاً قابل قبول نبوده است. در این میان باتشوایی که بازی ضعیفی را ارائه کرد، در هنگام تعویض واکنشی نشان داد ولی گفته می شود او بیش از آن که بخواهد مقابل کونته موضع گیری کند، از عملکرد خودش ناراحت بوده و آن واکنش را نشان داده است.

از سویی دیگر گفته می شود کونته هنوز هم به فکر جذب مهاجم در ژانویه است و در صورت جذب یک مهاجم، احتمال قرض دادن باتشوایی وجود دارد. گفتنی است که کونته به بنتکه علاقه مند است و البته صحبت هایی هم در مورد واردی مطرح می شود. به هر حال باید دید در هفته های پیش رو چه خواهد شد. این در شرایطی است که همچنان زمزمه هایی مبنی بر جدایی کونته از چلسی به گوش می رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس